ThomenLies.reismee.nl

21juni Ohio 22 juni Kentucky

Donderdag 21 juni,

we besluiten en nog een dagje aan vast te plakken op deze camping. Het bevalt ons hier wel, we relaxen lekker en Lies heeft het zwembad voor zich alleen om 11.30 uur! Thom is ook lekker aan het zitten en is nog aan het proberen om een goede navigatieprogramma te zoeken op internet! Want internet hebben we hier volop! We zijn nog even aan het skypen met onze kinderen en zoeken weer vroeg ons slaapplekje op!

Vrijdag 22 juni, We breken op! We gaan weer een stukje verder naar het zuiden. Het wordt weer een warme dag maar dat is voor ons niet een probleem we hebben lekker airco! We rijden dit keer op de snelweg want we willen aardig wat kilometertjes maken! We zijn net Columbus voorbij en Thom ziet dat er een waarschuwing lampje gaat branden, er iets moet iets nagekeken worden! We rijden naar de dichtstbijzijnde parkeerplaats en Thom kijkt de olie na, dat is het dus niet! Hij schijnt het zelf ook al eens gehad te hebben met zijn eigen bus dus erg druk maakt Thom zich er niet om. Na veel 5en en 6en vinden we een Audi garage tenslotte is dat ook een Duits merk toch!? Maar goed, Thom is met de zelfde gang al weer uit deze chique tent, en kreeg amper antwoord van de hoge heren! Er was nog een monteur die iets duidelijker was en een richting aangaf waar een Volkswagen dealer zit.

We komen er aan bij Kings Volkswagens of Loveland bij Cincenatie en worden gelijk vriendelijk te woord gestaan, monteur erbij en deze checkt de foutmelding en reset deze fout melding weg en klaar is het de kosten service van de zaak. mooi, we zijn opgelucht fantastische behandeling.

Al met al zijn we wel een twee kleine uurtjes achterop geraakt. We willen bij Mammoet cave komen, de TomTom en GPS wijzen ons op een gegeven moment dat we de snelweg af moeten maar als we in de buurt van mammoet cave aankomen wijzen ze ons een grindpad op. Oeps we zitten aan de verkeerde kant van het park met een riviertje er tussen en een ferry die niet vaart! Dan maar weer verder en er omheen! Het is inmiddels 20.00 uur en de zit nog net een ranger in zijn hokje en kan ons een plaats wijzen! De prijs valt mee voor 3 nachten zijn we 51 dollar kwijt! Het is weer een riante plek, dat is meestal hier in Amerika! We trekken een paar blikken los (incl. bier J) en smullen van een lekkere chillie!