ThomenLies.reismee.nl

20 juni Ohio

Na een goede nacht weer een volop schijnende zon een lekker ontbijtje en we gaan weer verder richting Ohio.We komen de Staat binnen bij East Liverpool en zoeken een Starbucks voor koffie maar zien er geen doen er ook niet voldoende moeite voor want we willen de stad niet in dus de tomtom op Holmsville gezet wat een amish country is.

de Ohio Lincoln Highway Historic Byway komt eerst op ons pad en die volgen we.

Er is veel moois te zien op deze weg.

Kleine dorpjes waar soms de tijd heeft stil gestaan en ook mooie landhuizen met heel grote tuinen, we volgen deze tot bij Canton dan gaat hij in een echte Highway over.

We volgen de weg nog een tiental kilometer. We besluiten van de snelweg af te gaan om door het boeren land te rijden. We komen paard en wagens van de amish tegen en zien ze werken op het land alles word met het paard gedaan. Erg leuk om te zien! Lies wil het toch wel vastleggen op de foto, maar voelt zich net zo’n paparazzi! Dus toch maar niet al te veel knippen. We rijden een voertuigje achterop en zien daar 2 jongentjes in zitten met hoedjes op, we rijden er voorbij en zien dat er 2 oudere zusjes voorin zitten met mooie blauwe jurken en kapmutsjes op! Arrr jammer geen foto van!

Undecided

Vriendin Joke, jij zou het geweldig vinden om dit te zien! We vinden een mooie camping in Loundonvillel genaamd www.MohicanAdventures.com. We krijgen een polsbandje, en kunnen als we gaan shoppen ook nog een aantal procent korting krijgen

Laughing
Er ligt ook een folder over de Amihs Country Experience the area’s cool summer attractions! Nou ja zeg Lies had dus wel meer foto’s kunnen maken!

Lokale temperatuur 94/104 F

H&G

mooi verhaal en mooie foto van die amish-koetsjes,