ThomenLies.reismee.nl

Hamilton 14-16 jun

Donderdagmorgen, we slapen even wat langer en hebben geen haast! De bus gaan we grondig wassen van binnen en buiten, ook nog wat gewone wasjes er achter aan. Het droogt heerlijk er is veel zon en een lekker briesje!

We weten ook al hoe we een luifel gaan maken, met een groot laken van Harry, een draad er door en hem bevestigen in de richel boven de deur en de uiteinden aan de bumpers of zo! We zien wel.

Lies maakt een lijstje wat er nog moet komen, en Harry komt ook met van alles aandragen de schat!

Vrijdag,

Lies gaat lekker schoppen bij een grote mall(Winkelcentrum) in de buurt, ze is nog op zoek naar een lange rok of jurk, als er een naaimachine had gestaan had ze een lapje van Mood gebruikt hihi! Vanmiddag gaan we nog naar Toronto nog even chillen met Remco. We parkeren de bus op een bewaakte parkeerplaats. Lopen richting down town en willen (eigenlijk Lies) de grote CN Tower gaan bekijken en naar boven voor een prachtig uitzicht. Helaas is het nog een behoorlijk eind lopen, en met 2 jongens naast me die hoogtevrees hebben zien we er van af :-(

Het word weer tijd om te vertrekken, maar inmiddels is het een enorm eind naar de auto toe. Lies is op slippers en moet het de volgende dag bezuren met 2 blaren! We rijden door naar Beamsville daar woont nog een broer van de familie. En weer is er een dag om!

Zaterdag Thom gaat met Harry een antenne kopen voor de bus zodat we ook het nieuws en weerberichten kunnen horen op onze tocht, erg belangrijk met de trip van 2 jaar terug in ons achterhoofd, toen was er steeds die dreigende cycloon! We kopen nog wat spullen in de dollarstore en gaan naar Joe en Elvira(neef en vrouw} en gaan met hun en Harry lekker uit eten in Port-dover aan het meer!

Liset

Ik zei toch, die handnaaimasjien mee ;)

Jurjen en Griet Brandsma

Hallo luitjes,
Super dat jullie zo genieten en het is toch gemakkelijk
dat jullie Harry hebben met wat advies.
Geen blarenpleisters mee ? Gelukkig hoef je niet op de blaren te zitten Lies. Doe de groetjes aan Harry en de rest van de familie. We reizen gezellig met jullie mee in jullie verhalen.

Tj en P

Geen kind die vandaag naar Vader Thom letterlijk omziet, want................
Het is wel Vaderdag vandaag.
Compenseer jij het vandaag even, Lies?
Het zou te sneu voor hem zijn, denk ik. Een beetje extra aandacht kan geen kwaad.
Een neef van Moeders kant zei altijd dat het elke Zondag Vaderdag was. Daar zit wat in.
Hoe je het ook meemaakt, het ga jullie allemaal goed.
Groet ieder van ons in Hamelton en omgeving.

Bram B

Nog steeds leuk om al jullie verhalen te lezen. Veel plezier daar!