ThomenLies.reismee.nl

12 juni vertrek uit NY op naar Hamilton

We zijn omstreeks 19.00 uur weer bij ons hotel waar ons vwbusje trouw staat te wachten! De TomTom wordt ingesteld en rijden maar. Poeh voor je NY eens uit bent!...We rijden door New Yersey, daarna Pennsylvania waar we een hotel pakken, het is inmiddels al weer rond 21.00 uur.Thom besteld een kamer met 2 bedden, dus Remco kan ook riant liggen!

We zijn al weer op tijd wakker, nou ja Thom dan

Wink
Hij gaat opzoek naar de koffie en Lies kan nog ff dwarsliggen en Remco is ook nog van de wereld! Na de eerste keer weer een lekkere wafel gegeten te hebben,vervolgen we onze trip naar Canada. De reis gaat voorspoedig, en we komen om 18.30 uur bij Harrie aan. Na een hartelijk weerzien, gaan Thom en Harry de chinees maar eens overvallen, want trek hebben we! De wordt nog heel wat afgepraat en geborreld en dan zoeken we ons bedje op!

Het is woensdagmorgen, 13 juni De jongens gaan naar Tim Hortens, een keten waar je verse koffie kan nuttigen, net zoiets al de Starbucks.Lies bereid de brunch al even voor, broodje uitsmijter enz. Na het eten maken we ons klaar voor Toronto waar we Remco heen brengen, en voetbal gaan kijken. Er worden nog wat Hollandse vlaggen aan de auto gemonteerd, Remco doet zijn oranje shirt aan.

Het is een leuk café waar we neerstrijken, een en al oranje mensen, kijkend naar een groot scherm, jammer dat de afloop ronduit om te huilen was! Maar wel leuk om eens mee te maken. Thom had inmiddels op een bankje aan de overkant van de straat ver van het gejoel geïnstalleerd met een boek!

We nemen innig afscheid van Remco, na een heleboel tips en adviezen van zijn kant wat betreft de bus! Tot over 5/6 weken!

Lieve mensen erg leukjullie reacties, bedankt voor alle goede reis wensen!

Erna

Peter en ik hebben geen voetbal gekeken en we hebben niet veel gemist denk ik. Leuk dat je daar met een groep hebt gekeken. Veel plezier de komende tijd. Ik ga zo aan het werk. Mijn dag wordt vast niet zo avontuurlijk als die van jullie .
De hartelijke groeten

Tj en P

Hallo wereld reizigers.,
We zijn weer helemaal bij gepraat.
Nu bij neef Harry "uitfanhuis" en zoals het betaamt is het traditie bij Tim Horten de koffie te genieten.
Wij hebben gisteravond een feestje kunnen vieren bij Nanneke.
Zij is geslaagd voor...??? Zoeken we op!
En ook bij Jesper hangt een vlag en een tas!
Amarens van Jan en Jantine verwacht vandaag de uitslag van haar examen.
Vertellen jullie dat Harry even?
Later meer van onze "avonturen" of avonduren.
Een groet aan ieder!!

Lies

Oke Tjisse we hebben het Harry laten lezen! Hij vond het leuk om te horen en gefeliciteerd!
Groetjes van ons

Everline

Hey Thomas en Lies,

Het is super leuk om jullie belevenissen te lezen en te zien....

Anita Schoolmeesters

Hallo oom Thom en tante Lies!
Wat leuk om via de blog de belevenissen mee te lezen en de foto's te bekijken. Echt geweldig zo in het grote Amerika. Fijn ook dat jullie tijd met Remco hebben kunnen optrekken.
Een hele goede reis met de VW-bus!

Lies

Dank je we Anita en Roy