ThomenLies.reismee.nl

De voorbereidingen

Zo zeg, het gaat nu wel erg hard! Over 2 dagen zitten we al in New York!

Maar laat ik eerst even uitleggen wat het plan is van onze reis.

We zijn van plan om 8 weken te toeren door de VS. We starten in New York. Onze zoon Remco woont in Berkeley dicht bij San Francisco. Hij is samen met 2 vrienden dinsdag de 29e mei vertrokken met zijn VW busje uit zijn woonplaats om de reis te ondernemen naar New York waar we elkaar dan ontmoeten!

We gaan een aantal dagen met elkaar optrekken en hij gaat dan het vliegtuig naar zijn huis nemen en wij hebben dan de bus om lekker te toeren en het mooie Amerika te bekijken om dan te eindigen bij Remco in Berkeley. Daar hopen we dan nog een paar gezellige dagen (weken)bij hem doorbrengen en de bus weer op zijn plaats is!

Vanmorgen nog wat laatste dingen gekocht, maar even ruim 60 wegwerpwashandjes aangeschaft

Laughing
wat medicatie, enz. Koffer voor de dag gehaald, blijk ik nog te moeten naaien bij de rits! Maar goed daar draaien we onze hand niet voor om. Thom is bezig uit te vogelen hoe het nieuwe tablet werkt met GPS er op leek hem erg handig(ik geloof hem wel hoor) Nog wat films er op zetten en wat Ebooks, want ik moet wel wat te lezen hebben, toch!

Truus

Lieve Thom en Lies
Een hele onderneming! Geniet ervan.
Verkopen ze daar geen wegwerpwashandjes? Lopen ze een beetje achter!. Mooi woord voor de scrabble trouwens.
Ik wens jullie een heel mooi verblijf daar, fijn dat we mee mogen reizen! Ga met God!
Veel liefs Truus

Marian en Jan

Een hele fijne vakantie en de groetjes aan Remco

Uthayan & Jakolien

Geniet heel veel! lieve groeten, Uthayan & Jakolien

Hans en Greetje

Lieve Lies en Thom,
Héél erg genieten!
Vergeet de blog af en toe.
Liefs, H & G

Christian KOK

Fijn om eens lekker de tijd te nemen en Remco ook eens te kunnen ontmoeten ! Vroeger heette dit, het land met de onbegrensde mogelijkheden , the big apple .
Maar ook dat is allang weer achterhaald . Maar goed het blijft nog altijd een groots land . Yellowstone park is wel een plek wat ik nog wel eens zou willen zien .
Geniet van jullie tijd en take care .

Bea& family

Hallo lieve mensen,

Een hele goede reis gewenst en geniet van alles en iedereen daar

? ons

Jan Maarten

Mocht je nog wat noordelijker willen dan San Francisco?
Van harte welkom.

Tj en P Akkrum

Wy winskje jimme alle goeds
In goeie reis en in behâlden oankomst dêr wêr as jim plannen ek lizze hinne te gean.
It wie goed dat jim Sneon de 2e Juni noch efkes lâns kamen.
Bedankt en oant de folgjen blog

H&J Amersfoort

wij wensen jullie een fijne reis,kom je fam leden tegen,doe hen de hartelijke groeten.